♥ God morgon ♥

God morgon

Han inte blogga så mkt i går för jag.
Var med Emma typ hela dagen och
sen var  vi och bada i glasan.
Det var inte jätte varm men det var
inte så kalt heller.
Ses var jag hemma hos Emma på
kvällen och vi kollade på en film.
Som typ hete (Hairspray).
Den var jätte bra men jag kollade inte
på hela hemma hos Emma jag kollade
hemma också för den slutade typ halv
12 och började 9. 
Men i dag ska jag vara med Emma också.
Så det blir nog inte så mkt bloggning.
Men senare i kväll så blir det de. :)
Det är sssssååååå himmla skönt att det är sommarlov
fast det käns (stavning) inte som det.

Puss ♥ kram


Kommentarer
Postat av: L O V I S A ♥

sv: nej vi vann inte ;)

jag spelar i falköpings kik :) kram.

2010-06-14 @ 11:59:09
URL: http://lovisaseverything.blogg.se/
Postat av: ann-lo :)

svar: okej inte bra det ..

men kul med sommarlov ! :D kram !

2010-06-15 @ 17:35:42
URL: http://annloyouknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0