Har inte haft någon tid att blogga föra veckan och i går.

Hej bloggen!!! <33
Har inte haft tid att blogga någonting föra veckan och den här veckan.

För föra veckan så gjorde jag massa saker tex var på grönan, var på forum var på party och massa anndra saker.
I fredags så åkte mitt fotbollslag iväg någonstans för vi skulle spela en cup.

Den första matchen så förlorade vi med 5-1 eller 6-1
Och sen så blev det 0-0 andra matchen och den tredje matchen så blev det 1-1.
Ses kom vi till kvartsfinal och då blev det 1-1 så då blev det strafar och då van vi med 3-2.
Sen i semi så blev det 0-0 tror jag eller 1-1 men i allafall då blev det 3-0 till oss i strafar.
Och sen kom vi till FINAL och då så skulle vi möta dom som hade vunit över oss med 5-1 eller 6-1
så då trode dom säker att om skulle vinna men vi van. JÄ JÄ JÄ.
Det blev 1-0 i första halvlek och i anndra så blev det inga mål.
Så vi van. ;D

Alla fick en guld midalj och sen fick vi en POKAL som var silver och lila, Den var assa snygg.


I går var jag och Mattis/Matilda i Forum. :)
Jag köpte 2 armband och 1 halsband.
Jag köpte också lösnaglar men dom var typ för vuksna så man kundde inte göra någonting med dom tex svara i moben.

Och Mattis/Matilda köpte 1 armband 1 par lösnaglar, Vi köpte lika dana lösnaglar.
Och sen köpte hon typ en penna och en pennväsare tror jag. :)
Men i allafall vi hade jätte roligt där och så hände det en rolig sak eller 3 roliga saker när vi var inne på Panduro. :)

Nu sitter jag på pappas kontor och är inne på blogg och facebook men det är typ ingen som är inne på FB.
I kväll ska jag på bio med Sandra. ;D
Ska bli roligt men jag vet inte vad filmen heter men jag tror den ligger på topp 5 bland filmer.

Puss ♥ kram

Kommentarer
Postat av: Alexandra<3

Hej älsklings Linn!<3

Hoppas vi kan göra något på sommarlovet!

Jag åker till Thailand nu i 17 dagar så vi får ses efter det!

Ha det bra!

Puss Alex<3

2010-06-22 @ 20:27:03
URL: http://alexia.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0