Picknik

Hej bloggen!!! <3

Har inet hunit blogga så mkt den här veckan.
Men i går var jag och mamma på forum och
köpte skol avslutnings saker för jag han aldrig
det på lördag eller söndag kommer ej ihåg vilken
dag jag skrev att jag skulle göra det.
Men i allafall jag köpte

Enkläning från JC
Ett bälte från JC
Ett par skor från vet ej vad affären heter.
Ett par vita tajts från Lindex (stavning)

Det var allt.
Och i dag var jag på picknik med min klass vi var vid kokan.
Jag badade men det var inte så varmt.
Men sen så var vi i skogen och gjorde lite anndra saker.

I morgon vet jag ej vad jag ska göra.
Men vi får se.
Ses i morgon. ;D

Puss ♥ kram

Kommentarer
Postat av: Malin

svar: visst :)

tack ^^

2010-06-08 @ 23:06:49
URL: http://piinkpiercing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0